äu- auuuu



1.  Min ÄU - lista -

-  Folk som man igentligen "känner", som skriver in något namn som "Alvin", "Per" och sedan skriver in en äuuuuu kommentar som typ "din blogg suuggerh" " du kan fann intte stava din komunisst " (vet det var ganska dåliga exempel men ni får fatta)  . De är så jävla störande, ser att min friend jennie har råkat ut för det. ÄU.

- Att försöka undvika alkohol på en valborg- vart du än går så KOMMER du träffa på någon som dricker osv, det är OMÖJLIGT att inte göra det - Om man inte låser in sig själv i källaren. Vem vet, kanske mössen dansar på bordet när katten är borta ( helt plötsligt bara)

-Ordlistor som har texten väääldigt liten, så om man letar efter ett ord så tar det 20 min.

-Svininfluensan. Det är faktist lite scary om man tänker på det. Man vet aldrig om man tex råkar gå förbi en "mexican " och han  hostar en i ansiktet. Såfår man svinsjukan. PS. Kommer det från svin??? DS.

-Förjävligt hår. Hatar det verkligen för att jag skiter oftast i allt annat (not) och sen så ser man sitt hår och man vill bara falla in i en högmeddyngasomminmammaharlagtäggi för att det ser ut som hästhår. ääuuuuuu -w

-ONT i magen av faktist ingen anledning. Känns som om någon har sträckt ut hela min mage och typ ätit gröt ur den eller ngt....
Min AU - lista -

- Bra filmer som går på tv:n när man är helt lost. När man är hemma och har "himlans" tråkigt och kollar igenom kanalerna och då kommer tex en jävligt bra film upp . AUAUAUUUAUAUAUUU!

- Klippa håret LITEGRANN! - lent och helt underbart fluffiiigt. I like it . AUU på mina slitna toppar !

- Solen och värmen- inte för att jag tycker om när det är FÖR varmt för då typ vill jag svimma lite men det gör jag inte. "aznajzz" att kunna gå i lite lättare kläder än typ  en stor jävla buffffelpäls ( inte för att jag brukar gå i sånna ) ....

-När man får en "kick" att kolla sig själv i spegeln och faktist tycka " FAN vad snygg jag är " . He-he alltid lika kul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0