Inget mer småätande!

Jag ska dra till grekland den 20:onde. Jag har  tänkt på att jag måste se lite bra ut förBEACH 2009 .. haha
Men bara för mig själv såklart,jag gör mig inte "läcker" för någon annan , för det är bara så patetiskt.....

De flesta har väl en liten hullmage som sticker ut. Men för att jag ska känna mig bekväm att gå omkring i bikini i 2 veckor så tänker jag då träna bort den för MIN egna skull.

-Inget småätande på kvällarna

-Ingen läsk

-Ingen "Utemat"

-Godis, glass, chips goodbye ! ( förutom typ toffuglass :S ) 

- Träna magen varje kväll 5 gånger med 7 kilo hantlar

- Ta en joggingtur då och då (fast ovädret) (matti du får gärna hänga med mig !!!!! 

-Dricka minst tre vattenflaskor per dag



Detta är mina mål. Som jag måste följa för att nå mina mål. Dessutom mår jag dåligt av dålig mat så jag tror att min hälsa blir bättre och jag känner mig friskare. Det är värt det. 



Angelica 

Kommentarer
Postat av: Klara

Angelica, säger bara...lycka till :P



2009-07-04 @ 17:49:58
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0