Mamma jag älskar dig !

Nu kom hon tillbaka....hon hade glömt plånboken. Fan vad inte jag har ngt att göra denna regninga dag.

Jag tror inte att jag är ensam om den saken..men fan sånna dagar som denna.....


Har funderat på om jag har en viss sjukdom eftersom jag tror att folk läser min blogg men i själva verket så snackar eller skriver jag med mig själv. Kan man vara mer ensam ? Min mobil är totalt död. Ska köpa en iphone nu så den rosa jävla mobilen ska brinna i helvetet med glocalnet.


Gjort en  liten ensamlista , hur min vecka ska vara ( har nu skrivir av exakt vad som står på pappret ) :


Tisdag- hyra film, tat det lugnt, äta fiskkapslar


Onsdag-handla skor, hårinpackning, underkläder....sportbyxor!?!?! Kläder puzzzz...

Torsdag-Läsa matte och engelska hela dagen

Fredag-Enyoy myself , förmodligen poolpartaj

Lördag-Kajsafest

Söndag: Skolfixxing...

Måndag: Skola klockan 9:00 O MG WE ARE FAMILYYYY.

Seriös lista man kan ha. Jävla axel jag har. FAn va jag svär. OrkA. Ha fortfarande int vant mig vid datorn....segt. Kan inte skriva som superman gör -----trist.
Har skickat ett sms till pellen, frågade om de gick bra på båten eftersom hon och mr. kåtast åker färjan ensamma, jag undrar hur många gånger han har frågat om de kan ha sex. Stackarn. (nu håller vi tummarna att han inte läser min blogg...)
Hon har INTE svarat, FÖRVÅNANDE :O.

The greatest thing you ever learn, is how to love and to be loved....eller hur det nu var?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0